2018 21-23.02
Udział w Targach KIDS’ TIME



Po raz kolejny targi KIDS’ TIME zapiszą się w historii Targów Kielce, jako niezwykle udane. Wystawa, która odbywała się od 21 do 23 lutego 2018, zgromadziła 520 firm z 22 krajów świata., z krajów takich jak: Belgia, Białoruś, Chiny, Czechy, Finlandia, Hiszpania, Holandia, Hong Kong, Litwa, Łotwa, Niemcy, Polska, Portugalia, Rosja, Słowacja, Stany Zjednoczone, Szwecja, Turcja, Ukraina, Węgry, Wielka Brytania i Włochy. Wydarzenie, o łącznej powierzchni ponad 19 000 mkw, zajęło wszystkie 7 hal kieleckiego ośrodka wystawienniczo – kongresowego oraz specjalnie dobudowaną halę H. Najnowszą ofertę zabawek, wózków, fotelików samochodowych, mebli, tekstyliów i artykułów dziecięcych obejrzało 7515 zwiedzających.
2017 21-24.03
MAKOMA na BABY EXPO 2017 w Kijowie


Targi Baby Expo to ponad 300 uczestników z 7 krajów oraz 7000 odwiedzających, którzy przez dwa dni przenoszą się w świat ubrań, zabawek i artykułów dla najmłodszych.
2017 23-25.02
Udział w Międzynarodowych Targach KIDS’ TIME

Minione targi KIDS’ TIME zapiszą się w historii Targów Kielce, jako niezwykle udane.
Wystawa, która odbywała się od 23 do 25 lutego 2017, zgromadziła 474 firmy z 17 krajów świata, takich jak: Belgia, Chiny, Chorwacja, Czechy, Hiszpania, Holandia, Litwa, Łotwa, Niemcy, Polska, Rosja, Ukraina, USA, Szwecja, Słowacja, Turcja i Wielka Brytania. Wydarzenie, o łącznej powierzchni ponad 16 000 mkw, zajęło wszystkie 7 hal kieleckiego ośrodka wystawienniczo – kongresowego. Ofertę producentów i dystrybutorów: wózków, fotelików samochodowych, zabawek, mebli, tekstyliów i artykułów dziecięcych obejrzało blisko 7000 branżowych zwiedzających.
2016 14-17.09
Udział w Kind + Jugend 2016

Tegoroczne targi Kind + Jugend w Kolonii odwiedziło 22 tys. gości ze 112 krajów. To, według danych organizatorów, najlepszy wynik frekwencyjny od lat.
Na liście wystawców znalazło się 1204 firm z 53 państw w tym 55 przedsiębiorstw z Polski.
2016 25-27.03
Udział w Międzynarodowych Targach KIDS’ TIME


Każdego roku targi branży dziecięcej w Kielcach odnotowują kilkudziesięcioprocentowy wzrost powierzchni, wystawców, a także liczby zwiedzających. VII Międzynarodowe Targi Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS’ TIME, które odbyły się od 25 do 27 lutego 2016 pobiły kolejne rekordy. Wystawa o powierzchni przekraczającej 14.000 metrów kwadratowych zgromadziła 407 firm i przyciągnęła do Targów Kielce blisko 5,5 tysiąca zwiedzających.
Targi KIDS’ TIME to największa wystawa tej branży w Europie Środkowo – Wschodniej i jedna z najważniejszych na świecie. Tegoroczna edycja przypieczętowała wysoką rangę targów i ogromne znaczenie na mapie światowych wydarzeń tego sektora.
2015 10-13.09
Udział w KIND+JUGEND 2015

Z targów skorzystała rekordowa ilość firm w liczbie 1.141 z 50 krajów, w tym 84% z zagranicy.
Również z Polski wzięła udział rekordowa liczba 66 przedsiębiorstw, w tym wielu stałych wystawców oraz znacznie wzrosła ilość firm biorących udział po raz pierwszy. Liczba odwiedzających w porównaniu z poprzednią edycją wzrosła o ponad 5% i przekroczyła 21.000 gości ze 110 krajów, w tym 70% z zagranicy.
Na powierzchni wystawienniczej 100.000 m2 zaprezentowane zostały najnowsze produkty i tematy, które spotkały się z dużym zainteresowaniem gości targowych, zaś wydarzenia towarzyszące przybliżyły uczestnikom aktualne trendy panujące w branży oraz zachęciły do bezpośrednich kontaktów biznesowych.
2015 26-27.08
Udział w Międzynarodowych Targach Artykułów dla Dzieci i Niemowląt Kid's Biz Fair

Czwarta edycja Międzynarodowych Targów Artykułów dla Dzieci i Niemowląt za nami. Trwające w dniach 26-27 sierpnia Targi Kid’s Biz Fair 2015 zgromadziły 98 wystawców z 8 sektorów i 1003 przedsiębiorców stricte zainteresowanych ofertą branży. Centrum EXPO XXI Warszawa wypełniło się przedsiębiorcami działającymi w branży dziecięcej, osobami planującymi rozpoczęcie biznesu w tym sektorze oraz przedstawicielami mediów branżowych.
Rozmowy handlowe, Konferencja Branży Dziecięcej i Gala Kid’s Biz Awards wypełniły czas zwiedzających podczas dwóch dni targowych. Czwartej edycji Targów Kid’s Biz Fair towarzyszyło sporo nowości. Prestiżowa lokalizacja, komfortowe wnętrze Hali Centrum EXPO XXI w Warszawie i termin sprzyjający przedgwiazdkowym kontraktacjom to tylko niektóre z nich.
W tym roku odbyła się Konferencja Branży Dziecięcej, podczas której wiedzą na temat prowadzenia sklepów z artykułami dziecięcymi dzielili się specjaliści działający w sektorze stacjonarnym oraz e-commerce.
2015 10-12.04
Udział w Międzynarodowych Targach w Finlandii


W tegorocznej edycji Targów zaprezentowało się 163 wystawców z Finlandii , Holadndii , Estoni i Polski .Targi odbyły się w prestiżowych i specjalistycznych obiektach targowo-wystawieniczych w Helsinkach.
Według oficjalnych danych targi odwiedziło ponad 54 726 osób.
2015 26-28.03
Udział w Międzynarodowych Targach KIDS’ TIME

Na powierzchni ponad 10 tys. mkw, w 5 halach wystawienniczych swoją ofertę zaprezentowało 325 firm z takich krajów jak Czechy, Niemcy, Ukraina, Litwa, Belgia, Holandia, Francja, Hiszpania, Wielka Brytania oraz Chiny.
Wystawę odwiedziło 4238 specjalistycznych zwiedzających z 33 krajów.
2014 11-12.04
Udział w Międzynarodowych Targach Kid's Biz Fair

Targi odbyły się w dniach 11-12 kwietnia 2014 r. w Warszawie w Hali MT Polska przy ul. Marsa 56C. Impreza adresowana jest do przedsiębiorców działających w branży dziecięcej. Kid's Biz Fair to dwudniowe biznesowe spotkanie przedsiębiorców działających w branży dziecięcej, podczas którego zostały zaprezentowane najróżniejsze produkty z tej branży, a przede wszystkim rynkowe nowości.
W programie targów nie zabrakło ciekawych szkoleń i warsztatów dla profesjonalistów, dzięki którym będzie można zdobyć cenną wiedzę, a także zadać istotne pytania doświadczonym trenerom i prelegentom.
W ubiegłorocznej edycji imprezy uczestniczyło 130 wystawców, w tym 7 z zagranicy. Targi odwiedziło ponad 1 100 przedsiębiorców - przedstawicieli hurtowni, sieci sklepów, placówek edukacyjnych i medycznych, a także osób poszukujących pomysłu na własny biznes. Nie zabrakło gości z Włoch, Litwy, Ukrainy, Rosji, Luksemburga, Niemiec, Słowacji, Białorusi, Belgii i Czech.
Także i w tym roku międzynarodowy charakter imprezy został zachowany. Specjalnym gościem wiosennej edycji była Reyne Rice - ekspertka i doradczyni w wyszukiwaniu i analizowaniu trendów w branży zabawkarskiej i sektorze dziecięcym.
2014 27.02-01.03
Udział w targach dziecięcych "Czas Dziecka" w Kielcach

Targi przyciągnęły wystawców i sprzedawców z całego kraju. Dokonywano kontraktacji, oglądano prezentacje - w tym pokazy mody dziecięcej, równolegle przebiegały szkolenia i wykłady. Targi to także czas, w którym można wielu rzeczy się nauczyć i uzyskać wiedzę na nowe tematy - przydatne później podczas pracy.
2013.09.30
Uzyskanie Certyfikatu Znak jakości KidZone


2013.04.15-16
Ponownie na KID's BIZ FAIR

Wzieli w nim udział przedsiębiorcy i producenci działający w branży dziecięcej. Podczas spotkań zaprezentowane były nowości z branży, a także znane i sprawdzone produkty. To doskonała okazja, aby pozyskać nowych partnerów, podpisać nowe kontrakty, wymienić doświadczenia.
W programie targów nie zabrakło ciekawych szkoleń i warsztatów dla profesjonalistów, dzięki którym będzie można zdobyć cenną wiedzę.
2013.03.19-22
MAKOMA na BABY EXPO 2013 w Kijowie


W edycji targów zaprezentowało się ogółem 428 firm, co dowodzi o corocznym wzroście liczby wystawców. Na targach zaprezentowały się 354 firmy z Ukrainy oraz 74 firmy zagraniczne z 13 krajów: Białorusi, Chin, Niemiec, Włoch, Łotwy, Holandii, Polski, Portugalii, Rosji, Hiszpanii, Syrii, Tajlandii i Turcji.
Ekspozycja firm to ponad 14tys m2. Targi są odwiedzane przez specjalistów z branży z niemal wszystkich regionów Ukrainy i z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością. Ilość odwiedzających w ostatniej edycji to 31 602 osoby.
2012.10.16-17
Byliśmy na KID's BIZ FAIR 2012

Targi KID’S BIZ FAIR zgromadziły 99 wystawców, w tym 7 z zagranicy. Targi odwiedziło 862 przedsiębiorców.
Odwiedzającymi są przedsiębiorcy na co dzień działający w branży dziecięcej: hurtownie, sieci sklepów, sklepy stacjonarne, sklepy internetowe, placówki edukacyjne, placówki medyczne, osoby poszukujące pomysłu na biznes.
2011.09.30
Firmowe spotkanie jubileuszowe





Ale dziś cała załoga świętowała jubileusz firmy. 15 urodziny MAKOMY były wspaniałą okazją do wspólnej zabawy. Niepokój szefa czy wszystko się uda okazał się bezpodstawny – impreza była udana, a załoga jak zawsze spisała się na medal – bardzo zaangażowała się w przygotowania, świetnie się bawiła a nazajutrz posprzątała
2011.03.20
Wprowadzenie komputerowego systemu przygotowania produkcji




z systemami komputerowego przygotowania produkcji, które pozostawały poza naszymi możliwościami. W marcu tego roku spełniło się nasze marzenie. Rozpoczynamy wdrażanie takiego systemu w naszej firmie. Pozwala on na cyfrowe wprowadzenie istniejących szablonów, tworzenie nowych modeli, łatwe i dokładne stopniowanie oraz tworzenie automatycznie układów kroju.
Celem naszej inwestycji w sprzęt i oprogramowanie jest poprawa wydajności oraz podniesienie jakości wyrobów.
2008 - 2011
Budowa nowej siedziby

Znając swoje potrzeby, mogliśmy przekazać architektowi swoje sugestie żeby projekt spełniał nasze oczekiwania.
Dzięki dobrej pracy wykonawców, proces budowy przebiegał sprawnie a w przeprowadzce brała czynnie udział cała załoga.
2010.05.23
Targi w Toruniu



Atrakcją targów był zorganizowany z naszym udziałem pokaz mody dziecięcej, podczas którego na wybiegu małe modelki mogły zaprezentować się w ubrankach MAKOMA.
2010.04.06
Międzynarodowe Targi w Kijowie



Targi "Baby-Expo" to typowe przedsięwzięcie B2B przeznaczone dla producentów, dystrybutorów, sklepów i hurtowni. Podczas imprezy odbyliśmy wiele spotkań, których celem było nawiązanie kontaktów z potencjalnymi partnerami na Ukrainie.
2009.05.28
Międzynarodowe Targi w Rydze


